DEELNEMERS


← Terug naar overzicht

€ 320,00Doneer nu
Yoeri Past
Full Gas voor het Hart

Met trots doe ik mee aan de 3-uurs race voor de Hartstichting op Circuit Zandvoort.
Onder de naam Full Gas voor het Hart ga ik drie uur lang alles geven op het circuit voor een doel dat ontzettend belangrijk is.

Ik fiets niet alleen voor de sportieve uitdaging, maar ook om geld op te halen voor de Hartstichting. Meer onderzoek en betere behandelingen zijn hard nodig, en daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen.

Daarom wil ik jullie vragen om mij, en vooral de Hartstichting, te steunen met een donatie. Groot of klein, iedere bijdrage helpt en wordt enorm gewaardeerd.

Wil je doneren?

Donaties
Succes!!
Erna€ 50,00
Succes vriend!
Robin en Romy€ 15,00
Jurrian€ 15,00
??????
Jochem€ 10,00
Succes!
Alexander€ 50,00
Wesley€ 25,00
Ik verwacht wel een vlog
Iris€ 20,00
Succes!
Raymond€ 25,00
Dylano€ 10,00
Succes topper!
Ger en Jol€ 75,00
Succes kerel!
Koen€ 15,00
Letsgooo maatjuhhh!!!
Sven€ 10,00
Bewerk profiel