DEELNEMERS


← Terug naar overzicht

€ 318,00Doneer nu
Nicole Bonhof
Full Gas voor het Hart

Met trots doe ik mee aan de 3-uurs race voor de Hartstichting op Circuit Zandvoort.
Onder de naam Full Gas voor het Hart ga ik drie uur lang alles geven op het circuit voor een doel dat ontzettend belangrijk is.

Ik fiets niet alleen voor de sportieve uitdaging, maar ook om geld op te halen voor de Hartstichting. Meer onderzoek en betere behandelingen zijn hard nodig, en daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen.

Daarom wil ik jullie vragen om mij, en vooral de Hartstichting, te steunen met een donatie. Groot of klein, iedere bijdrage helpt en wordt enorm gewaardeerd.

Wil je doneren?

Donaties
Wat mooi dat je dit doet, en veel succes Groet Marlou en Mathijs
Mathijs € 10,00
Trots op jou! Succes!! Liefs Nienke en Swen
Nienke en Swen€ 10,00
Heeeel trots op jou!!!
Esther€ 10,00
Lekker bezig sibbieee!
Anouk € 10,00
Nicole€ 20,00
Heel veel succes meissie, megaaa goed van je <3 liefs Bjorn en Lies
Lisa en Bjorn€ 10,00
Succes Nicole! Supergaaf dat je hier aan mee doet!??????
Joris€ 25,00
Heel veel succes nico!!!
Sara van Loenen€ 5,00
Heel gaaf dit!! Heel veel succes nicje!!!
pien van rijn€ 10,00
Veel succes!!
Robin en Romy€ 15,00
Trots op je!
Jochem€ 10,00
Wat goed nicoooo!!! Succes topper???
Floor€ 5,00
Judith Willems€ 5,00
Succes Nicole! Super dat je meedoet voor dit goede doel.
Monique en Manfred€ 20,00
Hup Collewop!
Papa en Mama€ 25,00
Zet hem op Nicole! ??
Mariska en Alex€ 20,00
Super goed bezig Nico <3
Mats & Sophie€ 20,00
Zet ‘m op topper!
Tygo en Ilse€ 15,00
Anoniem€ 10,00
Succes topper!! Trots!
Daphne Broekhuis€ 10,00
Nick Hofman€ 20,00
Lieve lieve Nicollekke, wij zijn nu al super super trots op je, je kant het!! Strijden tot de laatste snik ??
Suus en Auk€ 33,00
Bewerk profiel