Deelnemers
DEELNEMERS
Road Runner
Beste allemaal,
Op 14 juni stap ik op de fiets voor de 3-uurs editie van Cycling Zandvoort. Tijdens dit evenement ga ik zoveel mogelijk rondjes rijden op het legendarische Circuit Zandvoort om geld in te zamelen voor de Hartstichting.
Mijn doel is om ongeveer 72 kilometer af te leggen. Waarom juist 72 kilometer? Een Formule 1-race op Circuit Zandvoort bestaat uit 72 ronden. Daarom wil ik voor elke ronde die de F1-auto rijdt één kilometer fietsen.
Met jullie steun kan ik niet alleen dit sportieve doel nastreven, maar ook een bijdrage leveren aan belangrijk onderzoek en betere zorg voor mensen met hart- en vaatziekten. Elke donatie, groot of klein, helpt daarbij enorm.
Iedere donatie, groot of klein, wordt enorm gewaardeerd. Alvast hartelijk dank voor jullie steun!
Met vriendelijke groet,
Gerco Morren
Heel veel succes! | |
| Ma en Pa | € 25,00 |
| Patrick | € 25,00 | Mooi initiatief, ga ervoor Gerco ? |
| Sandra en Ejan | € 25,00 | Goed bezig Mentor Gerco.
??? |
| Donovan | € 10,00 | ?? |
| Maurice en Karin | € 25,00 |
| NN | € 10,00 |
| Rien Morren | € 10,00 |